Ш, Ikarus-260

| |

. . .
2518 Ikarus-260.37 1982 1982 -1
012 57 Ikarus-260.51 1993 1225 04.2004 11.2011 -
909 57 Ikarus-260 1990 -1
235 57 Ikarus-260 1982 08.2004 -
727 57 Ikarus-260 1986 04.2005 ,
199 57 Ikarus-260 1983 6555 3
178 57 Ikarus-260.37 1989 12.2008 -1, 608 57
500 927 57 Ikarus-260.37 1989 0657 02.2004 -1 413 57, 9241
501 931 57 Ikarus-260.37 1989 0719 02.2004 -1 : 930 57, 9242
502 919 57 Ikarus-260.50 1990 0637 02.2004 -1 : 179 57, 9896
505 053 57 Ikarus-260.50 1990 0666 -1 : 937 57, 9897
506 892 57 Ikarus-260.50 1993 1334 02.2004 -1 : 279 57, 1631
507 904 57 Ikarus-260.50 1990 1056 -1 : 752 57, 1090
508 891 57 Ikarus-260.50 1993 1251 02.2004 -1 : 419 57, 1630
509 890 57 Ikarus-260.50 1991 0086 02.2004 -1 : 198 57, 1091
511 960 57 Ikarus-260.50 1994 1498 10.1994 -1 : 299 57, 2541
512 874 57 Ikarus-260.50 1994 1312 02.2004 -1 : 301 57, 2542
513 102 57 Ikarus-260.57 1994 0243 01.1995 02.2004 -1 941 57
513 941 57 Ikarus-260.57 1994 0243 02.2004 2008 -1 102 57
514 880 57 Ikarus-260.57 1994 0348 01.1995 2011 -1 : 101 57
517 609 57 Ikarus-260.37 1987 07.2003 -1
519 608 57 Ikarus-260.37 1989 06.2003 12.2008 -1 178 57
536 922 57 Ikarus-260 1984 0920 02.2004 -1 : 901 57, 2273
555 905 57 Ikarus-260.37 1989 -1 : 945 57, 0092
594 9593 Ikarus-260.00 1983 1983 -1
597 0209 Ikarus-260.37 1983 -1 537.

: 26
: 26
: 0